Výkon
300 k
při 6 300 ot/min
Hmotnost
1119 kg
pohotovostní hmotnostOd 1 102 do 1 140 kg v závislosti na zvolených paketech a příplatkové výbavě.
Zrychlení
4,2 s
z 0 na 100 km/h
DESIGN
Čistá dokonalost
A110 GT vyniká ikonickým designem doplněným o designové a komfortní prvky, které mu dodávají nezaměnitelného ducha Grand Touring. Zažijte vzrušující jízdy ve vytříbeném komfortu.
Francouzský šarm
A110 GT je spojením elegance a pohodlí. Kůže, lesklý karbon a hliník spolu vytvářejí jedinečnou atmosféru vozu Grand Touring. Vyhřívaná kožená sedadla, systém Focal® Premium s integrovaným subwooferem, sportovní pedály a hliníková opěrka nohou spolujezdce: A110 GT dopřává velkorysý komfort.
ZVOLTE SI JEDINEČNÝ MODEL A110
Poznejte naše nové možnosti úprav, které jsou pro váš model A110 jedinečné. Pro ještě intenzivnější a exkluzivnější design!
JÍZDA
Nesporně sportovní
Obratnost a všestrannost neodmyslitelně patří k typickému zážitku z jízdy ve vozech Alpine, ať už v ulicích města, na horách nebo na výletě.
Zvolte si jízdní režim – Normal, Sport nebo Track – a přizpůsobte reakce A110 GT sportovnějším zážitkům nebo vyššímu jízdnímu komfortu.
KONCEPCE
Ze závodního okruhu na silnici
A110 GT využívá zkušeností Alpine z automobilových závodů a designu a technologií, které jsou obvykle vyhrazeny pro automobilové závody. Výsledkem jsou vynikající jízdní vlastnosti a výkon.
MOTOR
Zavěšení kol a brzdy
Lichoběžníková náprava A110 GT zajišťuje pohotovost a pohodlí i při jízdě na náročnějším povrchu. Odolné brzdy Brembo se pak starají o optimální brzdnou dráhu, ať už vyjedete na okruh nebo se budete prohánět po horských serpentinách.
Udělejte další krok
A také poznejte
A110 GT : Kombinovaná spotřeba paliva (l/100 km) WLTP*: 6,8-7 l/100 km; kombinované emise CO2 (g/km) WLTP* : 153-159 g/km; energetická třída na základě CO2: D.
*WLTP: Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure: Od 1. září 2018 jsou nová lehká vozidla v Evropě homologována na základě harmonizovaného zkušebního protokolu pro lehká vozidla (WLTP), což je zkušební postup, který měří spotřebu paliva a emise CO2 realističtěji než dříve používaný protokol NEDC.