Propracovaný podvozek vozu Alpine A290_β přináší dynamické zážitky díky hravému chování při nízkých a středních rychlostech, které vám zajistí, že pocítíte každý puls vzrušení.
Podlehněte vzrušení: nechte každý okamžik zažehnout nezapomenutelné emoce.
OD SHOWCARU K LEGÁLNÍMU PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH
„Primárně jsem se soustředil na zajištění celkové konzistence vozu v různých podmínkách. Do vyladění asistenčního systému jsme investovali mnoho času a opakovaně jsme upravovali a zdokonalovali jeho integraci. Provedli jsme precizní změny na hlavních válcích, abychom optimalizovali jízdní vlastnosti tohoto vozu.“
AGILITA A STABILITA
"Konstrukce vozu A290_β klade důraz na několik klíčových prvků pro udržení stability na vozovce. Pečlivá pozornost se věnovala vyvážení vozu, které umožňuje přesné přenášení hmotnosti a poskytuje velmi citlivý pocit z jízdy.
Kromě toho je vůz vybaven vícestupňovým systémem ABS, který umožňuje nastavit rozdělení brzdné síly mezi přední a zadní kola, což připomíná systémy používané v závodních vozech."
„A290_β je skutečnou technologickou laboratoří pro naše budoucí vozy a využívá systém aktivního směrování točivého momentu, který umožňuje řízené drifty při maximalizaci trakce.“
PŘEDJÍŽDĚNÍ: ZAŽIJTE VZRUŠENÍ Z FORMULE 1®
"Tlačítkem pro předjíždění – OV (OVertake) – jsme přímo inspirovali ve Formuli 1®, abychom dosáhli okamžitého nárůstu točivého momentu a výkonu. Zaměřili jsme se také na vyladění postupu pro optimální použitelnost, abychom vyhověli potřebám zákazníků, řidičů i novinářů."
"Největší výzvou byl přenos výkonu na přední kola.."
"Naší maximální snahou bylo minimalizovat prokluzování kol, a vytvořit tak lepší pocit z jízdy. Značné úsilí jsme věnovali vyladění řízení točivého momentu pro optimální trakci.
Své vývojové úsilí jsme ze 70 % věnovali nalezení dokonalé rovnováhy mezi řízeným prokluzem a zdokonalením řízení točivého momentu, čímž jsme maximalizovali přenos výkonu pro vzrušující zážitek."
TESTOVACÍ JEZDEC
"Moje role při vývoji A290_β zahrnovala klíčové úkoly. Dostal jsem za úkol vyladit podvozek, optimalizovat odpružení, brzdy a celkové vyvážení vozidla."
"Výzvu týkající se řízení točivého momentu jsme řešili s unikátním omezením vzhledem k sestavě dvou motorů.
K projektu jsme přistupovali s naší obvyklou důsledností a úspěšně jsme vůz vyladili do různých podmínek, včetně suchých, mokrých a vysokorychlostních scénářů."
Zůstaňte v závodě